BMI (Body Mass Index) е индекс на телесната маса, който взима предвид вашето тегло и височина. Когато Вашият BMI е по-голям от 26 се счита, че Вие сте с наднормено тегло. Можете да проверите Вашия индекс на телесната маса лесно и бързо с нашия BMI калкулатор.

CE   Certmedica International GmbH, Magnolienweg 17, D-63741 Aschaffenburg

 

За да използвате приложението, Вие трябва да имате инсталиран Adobe Flash Player.

Забележка: BMI калкулаторът закръгля резултатите до най-близката половин точка.

Ако стойността на Вашия BMI е 18.5 или по-ниска, то Вашето тегло е под нормата и Вие не трябва да отслабвате. Вие трябва да се храните балансирано с пълнозърнести храни, плодове, зеленчуци, месо и риба, за да си набавите нужните хранителни вещества и витамини, като едновременно с това да не увеличите прекалено теглото си.

Ако Вашият индекс е със стойност между 18.5 и 24.9, Вие сте с оптимално тегло спрямо височината си. Препоръчваме Ви да се движите, което ще подобри кръвообращението, ще увеличи разхода на енергия и ще Ви помогне да изгорите мазнините, които приемате с храната. Балансирана и хранителна диета, както и редовни упражнения, като например разходки, каране на колело или плуване, ще Ви помогнат да запазите оптималното си тегло.

Ако Вашият индекс е със стойност между 25 и 29.9, Вие сте с леко наднормено тегло спрямо височината си. Ако пушите, имате високо кръвно и холестерол, Вие сте подложени на риск от различни заболявания. За да отслабнете, Вие трябва да се движите колкото се може повече, което ще доведе до по-висока консумация на енергия и изгаряне на мазнини, което ще ви помогне леко да понижите теглото си. Разнообразна диета с пълнозърнести храни, плодове и зеленчуци, нискомаслени млечни продукти, месо и риба също ще помогне.

Ако стойността на Вашия индекс е между 30 и 40 или по-висока, Вашето тегло е много над нормата и Вие сте с риск от сърдечни заболявания, диабет и дислипидемия. Следователно, Вие трябва да отслабнете, намалявайки мазнините в диетата си. Балансирано хранене с пълнозърнести храни, плодове и зеленчуци, нискомаслени млечни продукти, месо и риба ще Ви помогне да намалите теглото си. Изключително важно е да се движите, за да изразходвате повече енергия и да изгорите повече мазнини.

BACK